智慧的秘密:平静之力
- Ihaleakala Hew Len, PhD
“我” 来自空无显现光明,
"I" come forth from the void into light,
Pua mai au mai ka po iloko o ka malamalama,
“我” 是滋养生命的气息,
"I" am the breath that nurtures life,
Owau no ka ha, ka mauli ola,
“我” 是那超越一切意识所能理解的空性,虚无,
"I" am that emptiness, that hollowness beyond all consciousness,
Owau no ka poho, ke ka'ele mawaho a'e o no ike apau.
是“我”, 是万相,是一切。
The "I", the Id, the All.
Ka I, ke Kino Iho, na Mea Apau.
“我” 经由水珠画出我的弯弯彩虹,
"I" draw my bow of rainbows across the waters,
Ka a'e au i ku'u pi'o o na anuenue mawaho a'e o na kai a pau,
是充满念头永无止息的心。
The continuum of minds with matters.
Ka ho'omaumau o na mana'o ame na mea a pau.
“我” 是那进出的气息,
"I" am the incoming and outgoing of breath,
Owau no ka "Ho", a me ka "Ha"
是不可见, 不可捉摸的微风,
The invisible, untouchable breeze,
He huna ka makani nahenahe,
是无法定义的创世原子。
The undefinable atom of creation.
Ka "Hua" huna o Kumulipo.
“我” 就是如此的 “我”。
"I" am the "I".
Owau no ka "I".
平静与你同在, 所有我的平静,
Peace be with you, All My Peace,
O ka Maluhia no me oe, Ku'u Maluhia a pau loa,
此平静就是「我」, 此平静就是「我当下所在」,
The Peace that is "I", the Peace that is "I am".
Ka Maluhia o ka "I", owau no ka Maluhia,
此平静常在, 从现在到未来乃至永恒.
The Peace for always, now and forever and evermore.
Ka Maluhia no na wa a pau, no ke'ia wa a mau a mau loa aku.
我的平静「我」给予你, 我的平静「我」托付你,
My Peace "I" give to you, My Peace "I" leave with you,
Ha'awi aku wau I ku'u Maluhia ia oe, waiho aku wau I ku'u Maluhia me oe,
不是外在世界的平静, 而, 只是我的平静,
Not the world's Peace, but, only My Peace,
A'ole ka Maluhia o ke ao aka, ka'u Maluhia wale no,
属于「我」的平静.
The Peace of "I".
Ka Maluhia o ka "I".